Colla de Petits de Montanyans
dilluns, 10 de desembre del 2018
JA HA ARRIBAT EL TIÓ!!
QUIN DIA MÉS EMOCIONANT!!! DESPRÉS DE BUSCAR-LO ENTRE VINYES I CAMINS... HEM TROBAT EL TIÓ!! MIREU, MIREU...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada